مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 04:422022-10-07بين الملل

پنتاگون: رزمایش با سئول و توکیو، پاسخی به موشک پرانی کره شمالی بود


وزارت دفاع آمریکا ضمن مخرب و غیرمسئولانه توصیف کردن رفتار کره شمالی، گفت رزمایش های نظامی با نیروهای ژاپنی و کره جنوبی در واکنش به آزمایش های موشکی مکرر پیونگ یانگ بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه تنش ها در منطقه شرق آسیا بعد از آزمایش های موشکی متعدد کره شمالی، پنتاگون از برگزاری رزمایش با نیروهای مسلح ژاپن و کره جنوبی خبر داد.

پت رایدر سخنگوی وزارت دفاع آمریکا شامگاه پنجشنبه گفت: ناو هواپیمابر ریگان با نیروهای ژاپنی و کره جنوبی تمریناتی را برای مقابله با موشک های بالستیک انجام داد .

به نوشته رسانه های آمریکایی، رایدر طی نشست خبری در پنتاگون توضیح داد: رزمایش های انجام شده توسط ناو هواپیمابر ریگان در پاسخ به آزمایش های موشکی اخیر کره شمالی انجام شده است .

وی همچنین افزود: رفتار کره شمالی مخرب و غیرمسئولانه است ولی ما به همکاری با متحدان خود برای نشان دادن تعهد خود به دفاع از آنها (ژاپن و کره جنوبی) ادامه می دهیم .

روز پنجشنبه همچنین نیروی هوایی کره شمالی 12 فروند هواپیمای جنگی این کشور را شامل هشت جنگنده و چهار بمب افکن در آرایش مخصوصی برای انجام حملات تمرینی هوا به سطح، در حریم هوایی بین دو کره به پرواز درآورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون: رزمایش با سئول و توکیو، پاسخی به موشک پرانی کره شمالی بود

پنتاگون: رزمایش با سئول و توکیو، پاسخی به موشک پرانی کره شمالی بود