مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 18:572022-10-06سياسي

فرمانده فراجا درباره مرگ مهسا امینی: هیچ تقصیر و قصوری متوجه نیروی انتظامی نیست


بحمدالله نتایج بسیار خوبی نیز در این حوادث اخیر کسب شده که انصافاً مجموعه انتظامی با عشق به مقام معظم رهبری، عنایت الهی و هوشیاری مردم به خوبی توانست از این مرحله عبور کند.

- فرمانده فراجا درباره مرگ مهسا امینی: هیچ تقصیر و قصوری متوجه نیروی انتظامی نیست سردار حسین اشتری: بحمدالله نتایج بسیار خوبی نیز در این حوادث اخیر کسب شده که انصافاً مجموعه انتظامی با عشق به مقام معظم رهبری، عنایت الهی و هوشیاری مردم به خوبی توانست از این مرحله عبور کند.

فرمانده فراجا گفت: پس از وقوع اتفاق فوت خانم امینی و بررسی همه جانبه آن مشخص شد هیچ تقصیر و قصوری متوجه همکاران ما نیست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سردار حسین اشتری در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به هفته فراجا، شعار امسال را پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس عنوان کرد و گفت: تمامی سعی ما در این سال ها این بوده که خدمتگزار خوبی برای مردم و حافظ ارزش ها باشیم، مشکلات بوده اما آنها را طی کرده و بعد از این هم با اقتدار، تدبیر، عقلانیت و هوشمندی انجام خواهیم داد.

  وی با اشاره به خدمت شبانه روزی پلیس در اقصی نقاط کشور، گفت: سالانه بیش از 100 میلیون خدمت به مردم و روزانه حدود 30 هزار مأموریت توسط پلیس انجام می شود و این تنوع و گستردگی خدمت با سازمان های دیگر قابل قیاس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده فراجا درباره مرگ مهسا امینی: هیچ تقصیر و قصوری متوجه نیروی انتظامی نیست

فرمانده فراجا درباره مرگ مهسا امینی: هیچ تقصیر و قصوری متوجه نیروی انتظامی نیست