مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 17:322022-10-06سياسي

امام جمعه موقت اهواز: ثواب زیارت برخی شهدا از امامزادگان نیز بالاتر است


سال 82 در اجلاس فرماندهان در مشهد گفتم والله این آمریکاست که در محاصره روح الله است در حالیکه آن زمان اقتدار و شکوه بی نظیر فعلی را نداشتیم.

- احمدرضا حاجتی: سال 82 در اجلاس فرماندهان در مشهد گفتم والله این آمریکاست که در محاصره روح الله است در حالیکه آن زمان اقتدار و شکوه بی نظیر فعلی را نداشتیم.

همرزم شهید همدانی و فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه زمانی برای ساکت بودن انقلابیون باقی نمانده و دشمنان واقعی ما به دنبال فرافکنی هستند، گفت: یک زمانی به حرف های ما می گفتند توهم توطئه! اکنون ثابت شد که دشمنان ما از هر ترفندی برای ضربه زدن به نظام استفاده می کنند؛ فرق است بین شهید همدانی که یک شب عملیاتی تمام عیار بود و وجودش را فدای میهن کرد با افرادی که از پرچم ولایت خارج و گمراه شدند و برای نظام هزینه درست کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سردار سالار آبنوش پنجشنبه 14 مهرماه در بیست و هفتمین مجمع فرماندهان، مسئولان و پیشکسوتانِ راه جهاد سپاه پاسداران استان همدان که در راستای گرامیداشت سردار شهید همدانی و شهدای گرانقدر استان برگزار شد، با بیان اینکه افرادی که از زیر پرچم ولایت خارج شده اند در گمراهی مطلق قرار گرفته اند، اظهار کرد: سردار شهید همدانی آرمان و هدف مبارک و بزرگی داشت و باید سعی کنیم راه این بزرگواران را ادامه بده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت اهواز: ثواب زیارت برخی شهدا از امامزادگان نیز بالاتر است

امام جمعه موقت اهواز: ثواب زیارت برخی شهدا از امامزادگان نیز بالاتر است