مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 16:522022-10-06حوادث

6500 بسته غذایی 72 ساعته میان زلزله زدگان خوی توزیع می شود


علاوه بر اینکه تاکنون بیش از 1300 دستگاه چادر امدادی برای اسکان زلزله زدگان خوی توزیع شده، 6500 بسته غذایی 72 ساعته نیز میان خانوارهای متاثر از زلزله در روستاها توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،پیرحسین کولیوند،رییس جمعیت هلال احمر که پیش از ظهر امروز به مناطق زلزله زده آذربایجان غربی سفر کرده، در بازدید از روستاهای آسیب دیده و همچنین روند امدادرسانی به حادثه دیدگان، اظهار کرد: خسارت های ناشی از زلزله به ساختمان ها و زیرساخت ها بالاست و بسیاری از منازل در روستاهای نزدیک به کانون زلزله دیگر قابل سکونت نیست.

کولیوند افزود: هلال احمر در برخی مناطق، اردوگاه اسکان اضطراری برپا کرد، اما به دلیل اینکه مردم تمایل ندارند دورتر از منازل خود ساکن باشند، به هر خانوار آسیب دیده چادر اسکان تحویل داده شد.

  وی با بیان اینکه در حال حاضر، توزیع اقلام زیستی و بسته های غذایی 72 ساعته میان خانوارهای زلزله زده و آسیب دیده در خوی در جریان است، گفت: تیم های امدادی هلال احمر در روستاها حضور دارند و مشغول ارائه خدمات هستند.

همچنین تیم های سحر هلال احمر (سفیران حمایت های روحی و روانی) نیز در منطقه هستند و با توجه به فضای ترس و دلهره که به خاطر پس لرزه ها برای کودکان ایجاد شده، خدمات متنوعی از ایجاد فضای شادی، نشاط، بازی و نقاشی تا ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6500 بسته غذایی 72 ساعته میان زلزله زدگان خوی توزیع می شود

6500 بسته غذایی 72 ساعته میان زلزله زدگان خوی توزیع می شود