مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 15:022022-10-06سياسي

رییس جمهور درباره دانشگاه شریف: قطعا شریف با شرافت باقی خواهد ماند


هیچ شخصی مجاز به شکستن حرمت این فضای مقدس نیست و همه از مسئولان تا اساتید و دانشجویان مکلفند برای حفظ تقدس و حرمت این محیط تلاش کنند.

- رییس جمهور درباره دانشگاه شریف: قطعا شریف با شرافت باقی خواهد ماند هیچ شخصی مجاز به شکستن حرمت این فضای مقدس نیست و همه از مسئولان تا اساتید و دانشجویان مکلفند برای حفظ تقدس و حرمت این محیط تلاش کنند.

رییس جمهور در نشستی با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولان دانشگاه شریف به بررسی ابعاد حوادث هفته جاری در دانشگاه شریف پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که امروز پنجشنبه در دفتر رییس جمهور برگزار شد، مسئولان دانشگاه شریف، به ارائه گزارشی از حوادث پیش آمده در این دانشگاه پرداختند.

رییس جمهور با اشاره به حرمت دانشگاه و محیط علم و آرمانخواهی، تصریح کرد: هیچ شخصی مجاز به شکستن حرمت این فضای مقدس نیست و همه از مسئولان تا اساتید و دانشجویان مکلفند برای حفظ تقدس و حرمت این محیط تلاش کنند.

رییسی با اشاره به اینکه دانشگاه شریف، جزو نمادها و پیشران های علم و پیشرفت کشور است، گفت: نباید اجازه داد قداست علمی و اخلاقی و اعتبار و خوش نامی جامعه نخبگی این دانشگاه با برخی رفتارهای تحمیلی از بیرون دانشگاه مخدوش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور درباره دانشگاه شریف: قطعا شریف با شرافت باقی خواهد ماند

رییس جمهور درباره دانشگاه شریف: قطعا شریف با شرافت باقی خواهد ماند