مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 13:372022-10-06سياسي

حجاب پرچم عقلانیت و مبارزه با دشمنان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان، پیش از ظهر امروز در گردهمایی بانوان مجلس و شوراهای اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: لزوم انسجام در چنین جلساتی در شرایط فعلی جامعه احساس می شود و نیاز است اعضا پس از انسجام، حمایت کاملی از یکدیگر داشته باشند و اختلاف سلایق باعث تفرقه فکری آن ها نشود.

وی با اشاره به شرایط جامعه پس از رحلت امام(ره) افزود: حدود 29 سال پیش، پس از رحلت امام(ره) با انجام بررسی هایی متوجه شدیم که حمله ای به موضوع حجاب در حال صورت گرفتن است و در این راستا جلسه ای برگزار و بر این موضوع پافشاری شد که علت ترجیح برخی افراد بر بی حجابی چیست.

مهدوی با اشاره به لزوم پذیرش منطقی حجاب عنوان کرد: پس از بررسی های انجام شده به دلایلی از جمله تأثیر محیط، خودنمایی، فرهنگ غربی، تبلیغات رسانه ها، اجتماعی بودن، نشان دادن زیبایی، مسافرت های خارجی، دیدگاه انحرافی برخی از مسؤولان، انتقام گیری سیاسی و شبهات علمی به این نتیجه رسیدیم که تمام این موارد به ضعف ایمان باز می گردد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه 201 سوره اعراف گفت: در این آیه بیان می شود که گروه شیاطین بر افراد متقی جامعه تأثیر نخواهد داشت زیرا دارای بصیرت و آینده نگر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب پرچم عقلانیت و مبارزه با دشمنان است

حجاب پرچم عقلانیت و مبارزه با دشمنان است