مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 12:022022-10-06دانش

موافقت با راه اندازی پارک علم و فناوری در دانشگاه علامه طباطبایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن مطیعی؛ مسئول راه اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی با اعلام خبر راه اندازی این پارک در دانشگاه، - کارگروه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با راه اندازی پارک علم و فناوری در دانشگاه علامه طباطبایی موافقت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن مطیعی؛ مسئول راه اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی با اعلام خبر راه اندازی این پارک در دانشگاه، گفت: پس از گردآوری و آماده سازی مستندات 9 گانه و فراهم کردن شرایط مورد نظر، با بررسی کارگروه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین بازرسی و ارزیابی میدانی، با گرفتن مجوز و راه اندازی پارک علم و فناوری در دانشگاه علامه طباطبایی موافقت شد.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این پارک، دانشگاه علامه طباطبایی بیش از پیش به سمت اشتغال زایی، کارآفرینی و تجاری سازی علم و دانش گام بر می دارد، افزود: فعالیت این پارک بر محور علوم انسانی و نوآوری های علوم اجتماعی متمرکز است.

در طراحی ساختار و عملکرد پارک علم و فناوری دانشگاه، سایر حوزه های تاثیرگذار مبتنی بر حل مسئله، ارتباط با تخصص های موجود در دانشگاه و ارتباط با صنعت و جامعه نیز مورد نظر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با راه اندازی پارک علم و فناوری در دانشگاه علامه طباطبایی

موافقت با راه اندازی پارک علم و فناوری در دانشگاه علامه طباطبایی