مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 10:172022-10-06سياسي

اشتغال و تاهل منجر به تامین امنیت شهر می شود


استاندار فارس با بیان اینکه اشتغال و تاهل منجر به تامین امنیت شهر می شود و در پی آن جامعه بهتری خواهیم داشت؛ حمایت از فعالیت های فرهنگی و انقلابی اصیل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی ایمانیه درگردهمایی فرمانداران با بیان اینکه مدیران انقلابی توسط مردم رصد می شوند با اشاره به اینکه بایستی پس از انجام واجبات الهی، هرچه در توان داریم به مردم خدمت کنیم، گفت: اعتقاد داریم اعمال و رفتار ما مکررا به محضر امام زمان (عج) ارائه می شود،از خداوند متعال تقاضا مندیم عنایت فرمایند تا در محضر ایشان رو سفید باشیم.

استاندار فارس مدیران و فرمانداران را موظف کرد به صورت ویژه برای جوانان وقت بگذارند و در کنار آنها باشند.

وی گفت : آینده جامعه دست جوانان امروز است، هرچه از سمت ما کم کاری صورت پذیرد دشمن جدی و قوی تر وارد خواهد شد و جوانان ما را در دام می اندازد.

ایمانیه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج)، بعثت پیامبر اکرم و ولایت ائمه اطهار را دو منت بزرگ خداوند بر بشریت دانست.

استاندار فارس ، مسلمانان را در شش قرن اول بعد از اسلام جلودار حرکت های علمی دنیا دانست و گفت: درگیر کردن مسلمانان خصوصاً جوانان به حاشیه ها، جامعه اسلامی را از درون متلاشی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال و تاهل منجر به تامین امنیت شهر می شود

اشتغال و تاهل منجر به تامین امنیت شهر می شود