مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 08:522022-10-06اقتصادي

صادرات محصولات تولیدی زندانیان به خارج از کشور


مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور از صادرات محصولات تولیدی توسط زندانیان به خارج از کشور خبر داد و گفت: سه هزار و 600 کالا توسط زندانیان تولید می شود.

- رحیم مطهرنژاد امروز در حاشیه سفر استانی خود به آذربایجان شرقی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بنیاد تعاون زندانیان حدود 70 سال است که در کشور ما فعالیت دارد و طبق اساسنامه خود دو وظیفه اساسی آن، مهارت آموزی و اشتغال زندانیان است.

وی با بیان اینکه حرفه آموزی طبق قراردادی به صورت مشترک با سازمان زندان ها و سازمان فنی حرفه ای انجام می گیرد، افزود: سالی در حدود 70 هزار زندانی در 200 رشته فنی حرفه ای تحت آموزش قرار می گیرند.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور ادامه داد: مددجوها بعد از گذراندن دوره آموزشی مدرک فنی حرفه ای دریافت می کنند که هیچ اسمی از زندانی در مدرک شان قید نمی شود.

  وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 33 هزار زندانی شاغل حقوق بگیر در کشور وجود دارد؛ از این تعداد 15 هزار نفر به صورت اعزام به کار هستند.

  وی افزود: در آذربایجان شرقی یکی از فعالیت های شاخص تولید فرش دستبافت ابریشم، پوشاک و کفش و مصنوعات برای شهرداری اعم از سطل زباله است.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور تعداد انواع اشتغال در زندان های کشور را چهار مورد برشمرد و گفت: گروه اول اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات تولیدی زندانیان به خارج از کشور

صادرات محصولات تولیدی زندانیان به خارج از کشور