مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 08:022022-10-06سياسي

شهیدعباس تیموری: به قرآن و میهن وفادار باشید


شهیدعباس تیموری در بخشی از وصیت نامه خود آورده است «برادرانم! لباس زیبای رزم بپوشید و به نحو احسن به قرآن و میهن خود وفادار باشید».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3075/تبرک لحظاتمان با شهیدعباس تیموری بسم الله الرحمن الرحیم پدر و مادر عزیزم سلام عرض می کنم از اینکه در جبهه های حق علیه باطل هستم لازم دانستم وصیت نامه خود را بنویسم و از شما طلب بخشش نمایم امیدوارم که مرا حلال کنید و از خداوند بزرگ تقاضا دارم تا شهادتم را قبول کند.

من برای از جانب خداوند نزد شما بودم و شما هم در پروردن من نهایت دقت را به خرج دادید اکنون وقت آن رسیده است که از امتحان حق تعالی سرافراز بیرون آیید و این امانتی را که پرورش داده بودید به صاحب اصلی اش برگردانید پدر و مادر مرگ حق است و همه می میرند جز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدعباس تیموری: به قرآن و میهن وفادار باشید

شهیدعباس تیموری: به قرآن و میهن وفادار باشید