مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 23:222022-10-05سياسي

آغاز جهاد تبیین از امروز تا 13 دی در خراسان جنوبی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: مصوب شد دستگاه های فرهنگی از 13 مهر تا 13 آبان که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی در نشست هم اندیشی جهاد تبیین افزود: دشمن در توطئه های بسیاری مانند جنگ های قومی و قبیله ای، ترور، کودتا و جنگ هشت ساله که علیه ملت ایران انجام داده بود، به نتیجه نرسید.

وی گفت: دشمنان، اعتقاد مردم ایران به ولایت فقیه و اطاعت از ایشان و شهادت طلبی را مانع پیروزی خود اعلام کردند و به این نتیجه رسیدند تا زمانی که مردم ایران این اعتقادات را داشته باشند، اگر کشورهای جهان با همه تجهیزات در مقابل آنها قرار گیرند، خدشه ای به ملت ایران وارد نخواهد شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمن بعد از آن در دهه 70 جنگ فرهنگی و رسانه ای را در دستور کار خود قرار داد و در دهه 80 هم جنگ هوشمند را برنامه ریزی کرد.

وی افزود: در دهه 90 دشمن جنگ ترکیبی را در دستور کار خود قرار داد که حدود هفت مورد آن مانند جنگ رسانه ای، جنگ گروهک ها، جنگ الکترونیکی و جنگ فرهنگی در مورد مردم ایران در حال اجراست.

طالبی گفت: دشمن با بهره گیری از همه توان خود، اعتقادات ملت ایران را نشانه گرفته و اتفاقات روزهای اخیر در این راستا انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جهاد تبیین از امروز تا 13 دی در خراسان جنوبی

آغاز جهاد تبیین از امروز تا 13 دی در خراسان جنوبی