مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 23:222022-10-05ورزشي

اوکراین جنگزده نامزد اصلی میزبانی جام جهانی شد!


اقدامات سیاسی اتحادیه اروپا در فوتبال ادامه دارد و اوکراین جنگزده که مورد تهاجم روسیه قرار گرفته است، در اقدامی عجیب به ائتلاف برای کسب میزبانی جام جهانی ملحق شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ اوکراین که با حذف غیرفوتبالی روسیه، در پلی آف به ولز رسیده بود، حریف این تیم درجه دو اروپا نشد و سهمیه قطر 2022 را دریافت نکرد.

حالا این کشور که بخش های زیادی از خاک آن در اثر حملات ارتش روسیه، تخریب شده و سالها برای بازسازی وقت لازم دارد، برای میزبانی مسابقاتی مثل جام جهانی ثبت نام کرده است! اتحادیه فوتبال اسپانیا و اتحادیه فوتبال پرتغال امروز (چهارشنبه) به طور رسمی اعلام کردند اوکراین به دو کشور اسپانیا و پرتغال برای درخواست میزبانی از مسابقات جام جهانی 2030 پیوسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ این همکاری جدید برای ارائه درخواست میزبانی مشترک از این رویداد مهم، امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در مقر اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، در شهر نیون سوییس اعلام شد.

پیش از این نشریه انگلیسی تایمز گزارش داده بود؛ ایده این است که اوکراین میزبان یکی از گروه های جام جهانی 2030 باشد و آنها امیدوار هستند تا آغاز بیست وچهارمین دوره جام جهانی که 8 سال دیگر برگزار خواهد شد، آرامش به این کشور بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین جنگزده نامزد اصلی میزبانی جام جهانی شد!

اوکراین جنگزده نامزد اصلی میزبانی جام جهانی شد!