مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 23:172022-10-05سياسي

نیروی انتظامی پرچمدار برقراری نظم و امنیت است


استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت هفته فراجا اظهار داشت: دلاورمردان نیروی انتظامی که لباس خدمت و ایثار به تن کرده اند، پرچمداران برقراری نظم و امنیت در جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در پیام جواد قناعت با این کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی که نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنیت در کشور است آمده: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مزین به صفحاتی است که رشادت های فرزندان مؤمن، جان بر کف و انقلابی این مرز و بوم را به تصویر کشیده اند.

وی ادامه داد: بدون تردید بخش زیادی از این صحیفه پربرکت که عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به تصویر کشیده اند، منبعث از تلاش های مخلصانه و بی دریغ دلاورمردان نیروی انتظامی است که لباس خدمت و ایثار به تن کرده و به عنوان پرچمداران برقراری نظم و امنیت، مجهز به سلاح دین داری، ولایتمداری، دشمن ستیزی و قانون گرایی، گام در راه حفظ و تقویت ارزش های این انقلاب نهاده اند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: نیروی انتظامی سرافراز با تأسی از تعالیم مکتب روح بخش اسلام ناب و رهنمودهای پیامبر گونه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) و خلف صالحش مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) توانسته به عنوان الگویی موفق از سازمانی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی پرچمدار برقراری نظم و امنیت است

نیروی انتظامی پرچمدار برقراری نظم و امنیت است