مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 23:122022-10-05سياسي

پیام امیرعبداللهیان خطاب به سردار اشتری


وزیر امور خارجه در پیامی به سردار اشتری گفت: خدا را شاکریم که در سایه جهاد امنیت دلاوران نیروی مقتدر انتظامی، برغم توطئه های مستمر و فشارهای حداکثری دشمنان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، جمهوری اسلامی ایران، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: حافظان امنیت ایران اسلامی در ادامه راه بزرگمردان و شیرزنان پرافتخار کشورمان در سال های دفاع مقدس، در جهاد تأمین امنیت پایدار برای کشور و آحاد ملت، مؤمنانه و مجاهدانه ایستاده اند.

در این پیام همچنین عنوان شده است: خدا را شاکریم که در سایه جهاد امنیت دلاوران نیروی مقتدر انتظامی، ایران اسلامی برغم توطئه های مستمر و فشارهای حداکثری دشمنان، همچنان لنگر ثبات و امنیت در منطقه بوده و نیروی انتظامی ضامن آسایش خاطر شهروندان و آشفتگی دشمنان این ملت بزرگ است.

امیرعبداللهیان در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای راه امنیت و حافظان حریم این مرز و بوم، هفته نیروی انتظامی را به سردار اشتری، همه فرماندهان و پرسنل خدوم، جهادگر و بی ادعای نیروی انتظامی تبریک گفت.

لازم به ذکر است، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نیز روز دوشنبه در نشست هفتگی با خبرنگاران گفت: روز نیروی انتظامی را به همه عزیزان پرتلاش و زحمتکش نیروی انتظامی تبریک می گویم که به حق از ارکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام امیرعبداللهیان خطاب به سردار اشتری

پیام امیرعبداللهیان خطاب به سردار اشتری