مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 18:372022-10-05سياسي

ریشه این هیجانات ،بسته بودن راه اعتراض و تغییر است


آقای انبارلویی نباید درگیر تعداد معترضین شود.

به شهادت شاهدان، اعتراض های اجتماعی از ناحیه تعداد قابل توجهی از جوانان و نوجوانان حمایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جماران در یادداشتی نوشت: جناب آقای انبارلویی با اشاره به بیانیه 6 محوری یادگار امام به دو نکته در آن اشاره کرده و به نقد آن پرداخته است.

در این باره نکاتی گفتنی است: 1- اولین نکته آن است که ایشان بدون توجه به شجاعت یادگار امام که در این شرایط پا به میدان گذاشته و دشنام ضد انقلاب را به جان خریده تا از جمهوری اسلامی دفاع کند، تنها به نقد می پردازد.

به عنوان یک ناظر شرایط کشور، جداً به جناب انبارلویی هشدار می دهم که همین رفتار شماست که باعث شده تقریبا هیچ کس نخواهد با شما در یک جبهه تعریف شود و رغبت نداشته باشد تا سخنی بگوید که معنای آن همدلی با شما باشد.

راستی در شرایطی که همه رسانه های ضد انقلاب یک صدا یادگار امام را تخریب می کنند، جای آن نبود که شما از این عمل تقدیر کنید و به روح این بیانیه توجه کنید؟! این میزان از کج سلیقگی ریشه در چه روزها و اتفاقاتی دارد؟! 2- جناب انبارلویی تأکید یادگار امام بر گفت و گو را مورد سوال قرار داده و می نویسد که با چه کسی باید گفت و گو کرد؟ در جواب ایشان لازم است به چند نکته اشاره کنم: 2-1 کسی که وارد گفتگو می شود، نمی تواند از قبل خود را حق مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه این هیجانات ،بسته بودن راه اعتراض و تغییر است

ریشه این هیجانات ،بسته بودن راه اعتراض و تغییر است