مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 18:022022-10-05سياسي

سخنان رهبری موجب آرامش جامعه شد/ استکبار با «ایران قوی» مشکل دارند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تبیین موضوع فتنه اخیر و دلیل تلاش های دشمن برای به آشوب کشاندن کشورمان سبب آرامش در جامعه شد و ماهیت این جریانات به خوبی برای مردم روشن گردید.

- اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان اخیرشان در دانشگاه پلیس به شکل حکیمانه ای به علل و عوامل پشت پرده وقوع اتفاقات اخیر در کشورمان و تلاش دشمنان برای ایجاد آشوب و بحران در ایران اسلامی اشاره فرمودند و این روشنگری عالمانه سبب آرامش در جامعه و جمع شدن بساط اغتشاشگران در کشورمان شد.

وی افزود: راه اعتراض از اغتشاش در کشورمان جدا است اما برخی با یک طراحی خبیثانه سعی داشتند تا نگرانی و ناراحتی که در جامعه بوجود آمد را به سمت آشوب و تنش و ناامنی در کشور سوق دهند و این دقیقا یک طراحی از پیش تعیین شده از سوی دشمنان بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که آمریکایی ها با قوی شدن ایران و به طور کلی با قوی شدن هر ملتی در دنیا مشکل دارند، تصریح کرد: اگر قضیه این دختر جوان هم در کار نبود، بهانه دیگری به وجود می آوردند تا امسال در اول مهر، در کشور نا امنی و اغتشاش ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان رهبری موجب آرامش جامعه شد/ استکبار با «ایران قوی» مشکل دارند

سخنان رهبری موجب آرامش جامعه شد/ استکبار با «ایران قوی» مشکل دارند