مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 15:422022-10-05سياسي

حمله تروریستی کابل نسل کشی علیه بشریت بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، همایش پاره های گل( ویژه بزرگداشت دختران شهید کابل) با حضور حجت الاسلام صالح رییس نمایندگی جامعه المصطفی خراسان و برگزار شد.

حجت الاسلام صالح در آغاز به شهادت امام حسن عسکری اشاره کرد و گفت: ائمه اطهار(ع) حجت هستند و از هر گونه انحراف و پلیدی و رجس به دور هستند.

وی ابراز کرد : اگر نگاه تحلیلی به دعوت و سیره این بزرگواران داشته باشیم نقشه جامع در حیات آن ها وجود دارد و 2 عنصر جامعیت و توازن را در دعوت و مکتب تربیتی اهل بیت مشاهده می کنیم .

حجت الاسلام صالح ابراز کرد: انها به تمام ابعاد زندگی بشر توجه داشتند؛ در حالیکه برخی مکاتب ابعاد مادی را پوشش می دهد؛ کمونیست زیر بنا اقتصادی و لیبرال خواستار آزادی های خاصی برای انسان است.

وی اعتدال را از ویژگی های مکتب اهل بیت دانست و افزود: این نکته قابل تامل است که اهل بیت نگاه فرامادی دارند و معتقدند نباید به گونه ای غرق لذات دنیایی شد که رسالت دینی از بین برود و بر عکس در عبادت باید اعتدال را رعایت کرد.

وی بیان کرد: در نگاه اهل بیت رسیدگی به دنیا و جسم اهمیت والایی دارد و در روایات آمده است کسی که دو رکعت نماز با مسواک بخواند بهتر از هفتاد رکعت نماز بدون مسواک است و این یعنی بهداشت را با نماز تلفیق کردن که پیوند معنوی با خداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تروریستی کابل نسل کشی علیه بشریت بود

حمله تروریستی کابل نسل کشی علیه بشریت بود