مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-05سياسي

فرهنگیان ماهیت پلید دشمن وحشی را بیش از گذشته برای نوباوگان میهن اسلامی برملا کنند


جمعیت اسلامی فرهنگیان در بیانیه ای اعلام کرد: فرهنگیان دلسوخته این مرز و بوم، ماهیت پلید دشمن وحشی را بیش از گذشته برای نوباوگان میهن اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، جمعیت اسلامی فرهنگیان در بیانیه ای در پی اغتشاشات اخیر نوشت: مروری بر حوادث و رخدادهای اخیر در چندین شهر کشور، نشانگر آن است که هرچه برای تجزیه ایران و درک درست دولت سیزدهم از نحوه تعامل با دشمن، امکان فروپاشی نظام از طریق لبخندهای دیپلماسی را از بین برده است.

پس به ناچار تنها راه باقی مانده فراخوان اراذل و اوباش و گروه های نیابتی به هر بهانه، تجمع، تخریب و هراس افکنی برای کند کردن روند موفقیت های حاصله است.

در این بیانیه آمده است: غفلت از پادوهای داخلی و رهاسازی بسترهایی که دشمن را در این گونه اعمال مدد می رساند نظیر سلبریتی هایی که در دامن جمهوری اسلامی رشد کرده و اعتبار کسب کرده اند یا سیاست مدارانی که صحنه شهرت آنان مصادر نظام بوده است، گناهی نابخشودنی است.

سبعیت و وحشی گری پادوهای استکبار و اراذل اجاره ای، که در این برهه زمانی اتفاق افتاد، و سکوت رسانه های معاند در قبال آن، نشان داد که اگر جبهه کفر قدرت استیلا بیابد، بریدن گلو و آتش زدن، کمترین کاری است که انجام خواهند داد؛ آنچنان که گویی از تبار یزید و ابن مرجانه اند، پس هر گونه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگیان ماهیت پلید دشمن وحشی را بیش از گذشته برای نوباوگان میهن اسلامی برملا کنند

فرهنگیان ماهیت پلید دشمن وحشی را بیش از گذشته برای نوباوگان میهن اسلامی برملا کنند