مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 13:522022-10-05سياسي

رییس دانشگاه پیام نور فارس: اغتشاش، زمینه ساز دخالت بیگانگان برای تجزیه کشور است


محسن جاجرمی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شیراز، با اشاره به جریان فوت مهسا امینی و حوادث اخیر که در پی این حادثه رخ داد، اظهار داشت: ملت ایران باید با بصیرت و آگاهی عمیق بتواند با کمترین هزینه از این اتفاق عبور کند.

وی با بیان این که از جنبه های مختلف باید به این موضوع نگریست افزود: در بعد فرهنگی و اجتماعی، آغاز این حادثه از برخورد گشت ارشاد در موضوع حجاب و عفاف در جامعه مطرح می شود که قابل بررسی و آسیب شناسی است.

رییس دانشگاه پیام نور استان فارس ادامه داد: هرچند جای آسیب شناسی و تجدید نظر در روش ها و برنامه های همه دستگاه های رسمی و غیر رسمی وجود دارد، اما روشن است که چالش اصلی بر سر موضوع حد برهنگی در جامعه در نظام اسلامی و فرهنگ مدرنیته مادی گرای امروز جهان مطرح است که احکام شرعی آن مسلم و قطعی است و در نحوه اجرای آن در تقابل با فرهنگ غربی می بایست همه جانبه و عمیق و بلند مدت اندیشید و به آن پرداخت.

جاجرمی زاده اضافه کرد: در این فرایند جامعه هدف، جوانان پرشور و احساسی ما هستند که باید آنها را با آرامش به گفتگوی منطقی دعوت کرده و این موضوع را در میدان جهاد تبیین برنامه ریزی نمود.

وی به بعد سیاسی اشاره کرد و بیان داشت: همه مسئولان بر تفکیک بین اعتراض و اغتشاش صحه گذاشته، به نحوی که هیج سلیقه سیاسی که بر حداقل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه پیام نور فارس: اغتشاش، زمینه ساز دخالت بیگانگان برای تجزیه کشور است

رییس دانشگاه پیام نور فارس: اغتشاش، زمینه ساز دخالت بیگانگان برای تجزیه کشور است