مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 13:372022-10-05اقتصادي

کاهش 22 درصدی نزاع فردی و افزایش جانباختگان حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمار تصادفات رانندگی در استان بالاتر از میانگین کشوری است و جانباختگان حوادث رانندگی رشد 3 درصدی را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی به تشریح برنامه های هفته فراجا در استان پرداخت و گفت: در هفته فراجا از 13 تا 19 مهر 55 برنامه در سطح استان پیش بینی شده که عطر افشانی گلزار شهدا، حمایت کنند که حمایت مردم به پلیس انرژی و انگیزه می دهد.

وی با بیان اینکه امنیت یک تولید ملی است و آحاد جامعه در این تولید نقش دارد، گفت: نقش مردم به عنوان پایه های اصلی امنیت غیرقابل انکار است و همه چیز با اراده مردم است، ضمن اینکه همه موظف به رعایت هنجارهای اجتماعی هستند، پلیس با هرگونه هرج و مرج و اختلال در نظم و انضباط اجتماعی برخورد می کند.

این مسئول با بیان اینکه امنیت پایدار خواسته مردم است، عنوان کرد: اگر امنیت دچار خدشه شود روند عادی زندگی مردم دستخوش تغییر می شود که پلیس در این زمینه وظیفه تامین امنیت را دارد و با هرگونه ناهنجاری اجتماعی برخورد می کند.

سردار مصطفایی به ارائه آماری از وضعیت سرقت در استان طی 6 ماهه سال جاری پرداخت و افزود: میانگین جرم سرقت از یکصد هزار نفر در کشور 766 مورد بوده که این آمار در کهگیلویه و بویراحمد 691 نفر است که 75 مورد نسبت به میانگین کشوری پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 22 درصدی نزاع فردی و افزایش جانباختگان حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

کاهش 22 درصدی نزاع فردی و افزایش جانباختگان حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد