مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 13:222022-10-05اقتصادي

ضرورت توجه بهارستانی ها به حفظ استقلال ناشران بازار سرمایه


حمزه قوچی فرد، کارشناس بازار سرمایه، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو بیان کرد: بازار سرمایه هشیار است و سرمایه گذاران نیز هشیار تر از خود بازار عمل می کنند، - یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در سال های اخیر ناشران زیر فشار سیاست های اشتباه دولت نتواستند خواسته های حقوق صاحبان سهام را محقق کند، زیرا که اقدامات دولت مانند قیمت گذاری دستوری موجب شده است تا سود آوری شرکت های بورس کاهش یابد و در برخی مواقع حتی دچار زیان نیز شده اند.

حمزه قوچی فرد، کارشناس بازار سرمایه، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو بیان کرد: بازار سرمایه هشیار است و سرمایه گذاران نیز هشیار تر از خود بازار عمل می کنند، بنابراین هر زمان که بازار با شرایط دستوری بخواهد اداره شود باعث صدمه دیدن بازار خواهد شد و جبران آن زمان بر است.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد که محصولات شرکت های بورسی با فرمایشات دستوری معامله شود، به طور قطع ضرر و زیان مربوط به آن متوجه سرمایه گذاران خواهد بود و سرمایه گذاران هم از این قبیل موارد فراری هستند و بازار دستور پذیر نیست.

این کارشناس بازار سرمایه بیان داشت: یکی از روش هایی که ناشران می توانند اعتراضات خود را مطرح کنند این است که به نمایندگان مجلس رجوع کنند و مشکلات خود را برای ان ها بازگو کنند و در ادامه نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه بهارستانی ها به حفظ استقلال ناشران بازار سرمایه

ضرورت توجه بهارستانی ها به حفظ استقلال ناشران بازار سرمایه