مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 12:172022-10-05اجتماعي

مازوت سوزی به اعتمادسوزی منجر می شود


با وزارت نفت پیمان بسته ایم که امسال خیلی از مازوت سوزی ها را حذف کند زیرا مازوت سوزی باعث اعتمادسوزی در جامعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با بازرس قضایی و کارشناسان دفتر امور ویژه سازمان بازرسی کل کشور که در زمینه بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در اجرای قانون هوای پاک برگزار شد، با قدردانی از همراهی قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور در اجرای این قانون، گفت: اکنون 9 کلانشهر با مشکل آلودگی هوا مواجه هستند و بسیاری از بیماری ها نیز در اثر همین معضل به وجود می آید.

وی با اشاره به چالش تامین اعتبارات در زمینه اجرای قانون هوای پاک، افزود: متاسفانه مردم ما در حال سازگاری با مشکل آلودگی هوا هستند و این موضوع پیامدهای زیانباری دارد.

معاون رییس جمهوری با تاکید بر ضرورت همکاری قوای سه گانه در زمینه کاهش آلودگی هوا در کشور، تصریح کرد: اکنون صندوق ملی محیط زیست در خدمت محیط زیست کشور قرار گرفته است و جدای از اعطای تسهیلات به طرح های کاهش آلودگی هوا، در مسائل آموزشی محیط زیست هم ورود پیدا کرده است.

انتظار از مجلس برای اختصاص 20 درصد از عوارض آلایندگی به صندوق ملی محیط زیست سلاجقه ادامه داد: وقتی دولت در مورد اصلاحیه قانون ساماندهی صنعت خودرو پذیرفت که یک درصد قیمت روز خودروهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازوت سوزی به اعتمادسوزی منجر می شود

مازوت سوزی به اعتمادسوزی منجر می شود