مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 09:572022-10-05سياسي

باقری: تضییع حقوق ایرانیان در هیچ نقطه از جهان را برنمی تابیم


معاون سیاسی وزیر امور خارجه در جمع ایرانیان کقیم مجارستان گفت: تضییع حقوق ایرانیان در هیچ نقطه از جهان را برنمی تابیم و از همه ظرفیت ها برای استیفای حقوق آنها استفاده کرده و همه ابزارهای حقوقی و سیاسی را برای تامین حقوقشان به کار خواهیم گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه در سفر رسمی به مجارستان، با جمعی از ایرانیان مقیم این کشور دیدار کرد.

باقری در این نشست ضمن تاکید بر نقش و جایگاه ایرانیان خارج از کشور در معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی، از جامعه ایرانیان به عنوان سرمایه ارزشمند و تاثیرگذار در بیان واقعیت های پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: یکی از اهداف و مسؤولیت های دستگاه سیاست خارجی حمایت از حقوق ایرانیان و ایجاد تسهیلات برای ارتباط پیوسته و پایدار آنها با سرزمین مادری است.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه در ادامه، هوشیاری ایرانیان خارج از کشور را عامل کلیدی در ناکارآمدی بسیاری از رویاهای تعبیرنشدنی بدخواهان ایران اسلامی قلمداد کرد و در این میان نقش نخبگان به ویژه دانشجویان را بسیار مهم توصیف و عنوان کرد: ایرانیان خارج کشور امتداد اقتدار و اعتلای ایران اسلامی در گستره گیتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: تضییع حقوق ایرانیان در هیچ نقطه از جهان را برنمی تابیم

باقری: تضییع حقوق ایرانیان در هیچ نقطه از جهان را برنمی تابیم