موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 09:422022-10-05سياسي

هراتی: 2 هزار و 700 کتابخانه، بخش کودک و نوجوان دارند


معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: 2 هزار و 700 کتابخانه، بخش کودک و نوجوان دارند که از سوی دیگر 13 کتابخانه کودک و نوجوان داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدرضا هراتی معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به همراه جمعی از اصحاب رسانه طی بازدید از کتابخانه باباطاهر تهران در نشستی با اصحاب رسانه، ویژه برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور در هفته ملی گفت: نهاد کتابخانه های عمومی کشور یک رسالت عمومی برای ترویج و ارتقاء فرهنگ مطالعه در کتابخانه و مراکز عمومی کشور دارد و یکی از مخاطبان جدی ما در این باره کودکان و نوجوانان هستند.

فرزندان ما اغلب در سنین کودکی کتاب را دوست دارند و کتاب می خوانند؛ حتی گاهی برخی یک کتاب را چندین بار با اشکال متفاوت می خوانند.

وی افزود: حال این سؤال مطرح است که چرا این علاقه مندی به کتاب در دوره بزرگسالی ادامه نمی یابد؟ خانواده ها از یک سو و نهادهای فرهنگی از سوی دیگر در این باره، رسالت هایی دارند که هر کدام باید به وظایف خود عمل کنند.

هراتی با بیان اینکه نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان یک دستگاه متولی، در این باره مسئولیت دارد تا روحیه کتاب دوستی و مطالعه در کودکان و نوجوانان را حفظ کند عنوان کرد: فلسفه ایجاد و فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراتی: 2 هزار و 700 کتابخانه، بخش کودک و نوجوان دارند

هراتی: 2 هزار و 700 کتابخانه، بخش کودک و نوجوان دارند