مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 00:072022-10-04سياسي

چگونگی شهادت سردار هاشمی به روایت فرمانده سپاه سلمان و شاهدان عینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، چند روز از حادثه روز جمعه زاهدان می گذرد، جمعه ای که با شیطنت دشمنان و بدخواهان نظام، در آن خون شیعه و سنی در هم آمیخته شده و عده زیادی هم بیگناه شهید و مجروح شدند.

در میان شهدای حادثه روز جمعه نام سردار حمیدرضا هاشمی میدرخشد، معاون سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که تا پای جان در خدمت به مردم استان بود.

به گفته شاهدان عینی سردار هاشمی چند دقیقه قبل از شهادت جان چند نفر از بانوان را نجات داد و آنها را از صحنه درگیری های پر رعب و وحشت غروب جمعه دور کرد.

  سردار احمد شفاهی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زاهدان میگوید: روز جمعه سردار هاشمی در نقاط مختلف شهر در حال آرام سازی و پاکسازی نقاط شهر از دست اغتشاشگران بود، در همین راستا متوجه حضور اشرار مسلح در یکی از داروخانه ها میشود و با همرزمانشان برای پاکسازی به آن داروخانه مراجعه می کند، پس از اطمینان از پاکسازی محل، بانوان شاغل در داروخانه را به منزلشان می رساند و پس از پاکسازی و آرام سازی آن منطقه به خیابان خیام میرود و در درگیری های آنجا ابتدا بسیجی همراه وی هدف گلوله قرار می گیرد و با اختلاف چند دقیقه بعد خودشان به ضرب گلوله اشرار مسلح به ناحیه گردن و قفسه سینه به شهادت می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی شهادت سردار هاشمی به روایت فرمانده سپاه سلمان و شاهدان عینی

چگونگی شهادت سردار هاشمی به روایت فرمانده سپاه سلمان و شاهدان عینی