مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 23:172022-10-04سياسي

شورای نگهبان: بیانات رهبر انقلاب نقشه های دشمنان را برملا کرد


شورای نگهبان در بیانیه ای اعلام کرد: بیانات دقیق، عمیق و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در خصوص حوادث اخیر بار دیگر نقشه های دشمنان را برملا و صحنه فتنه انگیزی آن ها در کشور را شفاف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای نگهبان در بیانیه ای تأکید کرد: بیانات دقیق، عمیق و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در خصوص حوادث اخیر بار دیگر نقشه های دشمنان را برملا و صحنه فتنه انگیزی آن ها در کشور را شفاف کرد.

متن بیانیه شورای نگهبان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم بیانات دقیق، عمیق و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در خصوص حوادث اخیر بار دیگر نقشه های دشمنان را برملا و صحنه فتنه انگیزی آن ها در کشور را روشن کرد.

ملت شریف ایران و مسئولان کشور، با سرلوحه قرار دادن بیانات آگاهی بخش معظم له که چراغ راه حرکت همگان در حوادث مختلف است، راه را بر فریبکاری دشمنان داخلی و خارجی مسدود خواهند کرد.

در این میان نقش خواص، برجسته تر بوده و لازم است ضمن توجه کامل به وظایف خود، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را تبیین کرده و در راستای تحقق آن ها اقدامات عملی را در دستور کار قرار دهند.

شورای نگهبان ضمن تقدیر و حمایت قاطعانه از سخنان داهیانه مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی و شکرگزاری به درگاه الهی برای نعمت وجود معظم له، از درگاه خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان: بیانات رهبر انقلاب نقشه های دشمنان را برملا کرد

شورای نگهبان: بیانات رهبر انقلاب نقشه های دشمنان را برملا کرد