مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 22:472022-10-04بين الملل

واکنش وزارت خارجه به اظهارات وزیر خارجه مغرب علیه تهران


سخنگوی دستگاه سیاست خارجی به وزیر امور خارجه مغرب توصیه کرد وقت خود را صرف حل و فصل مشکلات، رنج و آلام مردم مظلوم یمن کند.

- سخنگوی دستگاه سیاست خارجی به وزیر امور خارجه مغرب توصیه کرد وقت خود را صرف حل و فصل مشکلات، رنج و آلام مردم مظلوم یمن کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت : دولت مغرب بهتر است به جای فرافکنی و طرح اتهامات بی پایه علیه جمهوری اسلامی ایران، نگران و پاسخگوی ناامنی هایی باشد که که به واسطه عادی سازی روابط با رژیم آپارتاید صهیونیستی، کشورها و ملت های منطقه را تهدید می کند.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از سایت وزارت امور خارجه ایران، ناصر کنعانی با رد سخنان وزیر امور خارجه مغرب که در اظهاراتی مدعی دخالت جمهوری اسلامی ایران در امور داخلی یمن و کشورهای عربی شده است، به وزیر امور خارجه مغرب توصیه کرد وقت خود را صرف حل و فصل مشکلات، رنج و آلام مردم مظلوم یمن کرده  و بجای استعانت از رژیم صهیونیستی برای تحمیل خواسته های خود در منطقه، زمینه را برای تعیین سرنوشت مردم صحرای غربی بر اساس قوانین و مقررات سازمان ملل فراهم کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری النشره، ناصر بوریطه، وزیر خارجه مراکش اخیرا در دیدار با احمد عوض بن مبارک ، وزیر خارجه دولت مستعفی یمن ایران را مسئول اصلی تروریسم و ایجاد شکاف در جهان عرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت خارجه به اظهارات وزیر خارجه مغرب علیه تهران

واکنش وزارت خارجه به اظهارات وزیر خارجه مغرب علیه تهران