مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 22:472022-10-04بين الملل

لبنان به قدرت دفاعی حزب الله نیازمند است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ولید جنبلاط رییس حزب «التقدمی الاشتراکی» (سوسیالیست ترقی‏خواه) لبنان که مواضع ضد مقاومت در این کشور دارد، - رییس حزب سوسیالیست ترقی‏خواه لبنان اعتراف کرد که جنبش حزب الله قدرت پهپادی بالایی دارد و لبنان به قدرت دفاعی این جنبش نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ولید جنبلاط رییس حزب التقدمی الاشتراکی (سوسیالیست ترقی‏خواه) لبنان که مواضع ضد مقاومت در این کشور دارد، امروز سه شنبه به قدرت پهپاد های جنبش حزب الله اذعان کرد.

جنبلاط در مصاحبه با شبکه خبری ال.

بی.

سی لبنان درباره تن دادن رژیم صهیونیستی به مطالبات حزب الله در خصوص مرزبندی دریایی گفت: پهپاد های حزب الله و نیاز اروپا به گاز، کارساز بود.

لبنان به قدرت دفاعی حزب الله نیازمند است .

وی با این ادعا که سیستم دفاعی حزب الله باید تحت نظارت دولت لبنان قرار داشته باشد، اذعان کرد: حزب الله از رهگذر تجریه ترسیم [مرز های دریایی]ثابت کرد که در دیپلماسی نیز مهارت دارد .

این سیاستمدار لبنانی با بیان اینکه حزب الله نماینده یک قشر از لبنان است و منزوی کردن آن، ممکن نیست، درباره تشکیل کابینه در این کشور هم گفت: ما در دولت شرکت نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان به قدرت دفاعی حزب الله نیازمند است

لبنان به قدرت دفاعی حزب الله نیازمند است