مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 21:522022-10-04حوادث

قتل کارآموز وکالت در هاله ای از ابهام


19»/ در مسیر باخت شطرنج زندگی!/ جیب بری خانوادگی در بازار تهران/ قتل کارآموز وکالت در هاله ای از ابهام/ درگیری خونین قصاب ها به خاطر 10 میلیون تومان/ جزییات جدید از آتش زدن دختر جوان در کلینیک زیبایی/ کلاهبرداری با اسکناس های .

- پیامک جعلی ثنادر این ترفند فرد یا افراد خاطی با ارسال پیامک جعلی ابلاغ الکترونیک قضایی، کابران را فریب داده و با وادار نمودن آنان به کلیک بر روی لینک موجود در متن پیامک جهت مشاهده ابلاغیه، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد.

به منظور پیشگیری از وقوع موارد مشابه و افزایش تعداد قربانیان، موضوع پیگیری و با اقدامات فنی و پلیسی، متهم به هویت معلوم، در یکی از شهرستان ها دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

متهم پرونده با فریب اعضای خانواده خود و با استفاده از تلفن همراه آنان، پیامک هایی را با مضمون ابلاغ الکترونیک قضایی به دیگران ارسال کرده که از این طریق توانسته بود به اطلاعات حساب بانکی 111 نفر از شهروندان دسترسی یابد.

پیامک اصلی سامانه ثنا از سرشماره های شخصی ارسال نمی شود، شهروندان جهت پیشگیری از گرفتاری در دام افراد کلاهبردار، به هیچ عنوان به پیامک های ارسالی از منابع ناشناس توجهی نکرده و از کلیک بر روی لینک ها خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل کارآموز وکالت در هاله ای از ابهام

قتل کارآموز وکالت در هاله ای از ابهام