مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 21:522022-10-04اجتماعي

بازدید مدیران شهرداری ایروان از متروی تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «هایک سرکیسیان» سرپرست اداره حمل و نقل شهرداری ایروان و هیئت همراه بعد از ظهر امروز (دوشنبه 11 مهر ماه 1401) از ایستگاه های طالقانی و میرداماد در خط 1 متروی تهران بازدید کردند.

- سرپرست اداره حمل و نقل شهرداری ایروان و هیئت همراه با هدف ایجاد زمینه همکاری های مشترک، از ایستگاه های متروی تهران بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هایک سرکیسیان سرپرست اداره حمل و نقل شهرداری ایروان و هیئت همراه بعد از ظهر امروز (دوشنبه 11 مهر ماه 1401) از ایستگاه های طالقانی و میرداماد در خط 1 متروی تهران بازدید کردند.

سرکیسیان پس از این بازدید در خصوص متروی تهران گفت: از نظر تعداد ایستگاه و حجم مسافران، متروی تهران در جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور های منطقه قرار دارد و تقریبا می توانم بگویم میزان مسافری که در یک روز در اینجا جابجا می شود هفت برابر متروی ایروان است.

سرپرست اداره حمل و نقل شهرداری ایروان با اشاره به اینکه هدف از این بازدید فراهم کردن زمینه های همکاری است افزود: در ایروان یک ایستگاه جدید در حال ساخت است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه از تجارب متخصصان متروی تهران استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیران شهرداری ایروان از متروی تهران

بازدید مدیران شهرداری ایروان از متروی تهران