مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 21:522022-10-04اقتصادي

بهره مندی از ظرفیت معاونت مالی در اجرای پروژه های بزرگ شهری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، لطف الله فروزنده با اعلام این مطلب در جلسه شورای مدیران حوزه معاونت مالی با اشاره به تلاش های بی وقفه مدیریت شهری در بحث مسکن گفت: - معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، بر اهمیت اجرای پروژه های بزرگ شهری با استفاده از ظرفیت معاونت مالی و اقتصاد شهری تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، لطف الله فروزنده با اعلام این مطلب در جلسه شورای مدیران حوزه معاونت مالی با اشاره به تلاش های بی وقفه مدیریت شهری در بحث مسکن گفت: امیدوارم با بهره مندی از ظرفیت عمرانی پروژه ها بتوانیم گام های مثبتی بیش از پیش در این خصوص برداریم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر لزوم ایجاد درآمد های پایدار عنوان کرد: استفاده از ظرفیت ها و مدیریت درست منابع مالی شهر، مسیر توسعه را شتاب می بخشد.

وی با اشاره به مدیریت هزینه در خزانه اظهار کرد: استفاده از ظرفیت بانک شهر و سایر بانک ها، شناسایی منابع درآمدی، بهینه سازی هزینه ها و جلوگیری از اسراف و… به عنوان مهم ترین برنامه ها و اولویت ها در دستور کار معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران قرار دارد.

فروزنده ادامه داد: در چارچوب بررسی ها بایستی مسائل اولویت دار تر، مطرح شده و در همه موارد به توسعه پایدار شهر به عنوان محور اصلی تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از ظرفیت معاونت مالی در اجرای پروژه های بزرگ شهری

بهره مندی از ظرفیت معاونت مالی در اجرای پروژه های بزرگ شهری