مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 18:372022-10-04اقتصادي

آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو


دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات یدکی و موتورسیکلت استان زنجان از 12 تا 15 مهرماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین استان زنجان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات یدکی و موتورسیکلت استان زنجان از 12 تا 15 مهر ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین استان زنجان برگزار می شود.

این نمایشگاه با متراژ یک هزار و 500 متر مربع غرفه با حضور تولید کنندگان و توزیع کنندگان خودرو، موتورسیکلت و قطعات یدکی استان زنجان و سایر استان های کشور از جمله تهران، آذربایجان شرقی، مازندران، قزوین و.

) آغاز به کار کرد.

از جمله مشارکت کنندگان مطرح این دوره می توان به گروه خودرو سازی مدیران، نمایندگی سروش دیزل مبنا، متین خودرو، تجارت پیشگان یاسین با برند پلاس تکس و ژرمن تکس، نیکران خودرو زنگان، موتور آزمای ثمین، شرکت دانش بنیان نگار خودرو و.

اشاره کرد.

این نمایشگاه از ساعت 16 تا 21 در چهار روز برگزاری پذیرای متخصصان و علاقمندان این صنعت است.

علاوه بر سازمان های حامی همچون پارک علم و فناوری استان زنجان، اتحادیه ها، انجمن ها و مجلات تخصصی مانند اتحادیه ماشین کار و فلز تراش تهران، مجله تخصصی قطعات خودرو، اتحادیه فروشندگان قطعات یدکی زنجان نیز از حامیان برگزاری این دوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو

آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو