مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 17:472022-10-04اجتماعي

ورود سامانه بارشی و بارش باران در 5 استان


سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ  از نفوذ سامانه بارشی و بارش باران و وزش باد شدید موقتی از بعد ازظهر پنجشنبه تا شنبه( 14 تا 16مهرماه) خبر داد.

- سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ  از نفوذ سامانه بارشی و بارش باران و وزش باد شدید موقتی از بعد ازظهر پنجشنبه تا شنبه( 14 تا 16مهرماه) خبر داد.

سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ سامانه باشی در 5 استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در 6 استان و افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع موج تا 2.

5 متر هشدار داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ  از نفوذ سامانه بارشی و بارش باران و وزش باد شدید موقتی از بعد ازظهر پنجشنبه تا شنبه( 14 تا 16مهرماه) خبر داد.

  این وضعیت جوی روز پنجشنبه در نوار شرقی اردبیل، گیلان و مازندران، جمعه درشمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان و شنبه در شمال آذربایجان شرقی، نوار شرقی اردبیل، گیلان و مازندران پیش بینی می شود.

  در اثر این مخاطره جوی اختلال در تردد جاده ای، احتمال آبگرفتگی محدود و محلی، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، کاهش نسبی دما و احتمال تاخیر در پروازها مورد انتظار است.

  سازمان هواشناسی برای جلوگیری از آسیب های ناشی از این مخاطره جوی پرهیز از اتراق در اطراف رودخانه ها، احتیاط در تردد جاده ای، به ویژه در عبور از گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی و بارش باران در 5 استان

ورود سامانه بارشی و بارش باران در 5 استان