مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 17:372022-10-04بين الملل

ارقام تکان دهنده از هدر رفت پول ملت عربستان در صنعت ورزش های الکترونیکی


گزارش رسانه های غربی حاکی است ولی عهد جوان سعودی از سر علاقه خود به بازی های ویدئویی در سال جاری نیز میلیاردها دلار در صنعت ورزش های الکترونیکی سرمایه گذاری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری سعودی لیکس در گزارشی با عنوان ارقام تکان دهنده از هزینه های از حمایت مالی از لیگ قهرمانان اروپای افسانه ها محروم کرد، بیشترین شکست را در بخش ورزش های الکترونیکی متحمل شد.

چستر کینگ، مدیر اجرایی British Esports می گوید: آنچه شگفت آور است این است که دولت عربستان ورزش های الکترونیکی را در اولویت قرار داده است و من می توانم بگویم که سرمایه گذاری عربستان سعودی در بازی های ویدیویی احتمالا بالاترین سرمایه گذاری در جهان است.

این سایت فرانسوی تاکید کرد، بزرگترین صادرکننده نفت جهان از ثروت عظیم خود  برای سرمایه گذاری در ورزش های الکترونیکی، میزبانی کنفرانس های جذاب و مسابقات بازی های ویدیویی افزون بر دیگر سرگرمی ها نظیر مسابقات فرمول 1 و گلف  استفاده می کند.

او هشدار داد که اقدامات دولت عربستان  در سایه سابقه ناخوشایند حقوق بشری در این کشور موجب انتقاد و اعتراض برخی از سران ورزش های الکترونیکی شده است.

علاقه عربستان سعودی به بخش بازی های ویدیویی و ورزش های الکترونیکی از علاقه سردمداران قدرت به این سرگرمی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارقام تکان دهنده از هدر رفت پول ملت عربستان در صنعت ورزش های الکترونیکی

ارقام تکان دهنده از هدر رفت پول ملت عربستان در صنعت ورزش های الکترونیکی