مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 17:322022-10-04سياسي

جوانان و نوجوانان باید از طریق جهاد تبیین از توطئه های دشمنان صیانت شوند


مدیر کل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: فعالیت در حوزه جهاد تبیین دفاع مقدس امروز ما است و جوانان و نوجوانان باید از طریق جهاد تبیین از توطئه های دشمنان صیانت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مجتبی شیرود بزرگی بعد از ظهر امروز در نشست شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم استان مرکزی با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان اظهار کرد: فضای مجازی امروز به عنوان یک فرصت و البته تهدید در صورت مدیریت نشدن، به عنوان لغزشگاه است و بستری برای فتنه انگیزی دشمنان تبدیل شده و دشمنان در فضای مجازی آرایش جنگی گرفته اند؛ ما نیز باید خود را برای خنثی سازی توطئه های دشمنان آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه دشمن اغتشاشات اخیر را در بستر فضای مجازی به وجود آورد و با روایت های دروغ و نیرنگ، ذهن مردم و خصوصا جوانان و نوجوانان رو بمباران فکری کرد ، افزود: امروز بهره گیری از همه ظرفیت ها برای بصیرت افزایی و تحقق جهاد تبیین یک ضرورت مهم است.

مدیر کل پیشگیری از وقوع جرم غربی و زیرسوال بردن غیرت دینی به دنبال انحراف مسیر جوانان از رشد و بالندگی است و لذا تولید محتوای فاخر و اثرگذار همراه با خلاقیت یک ضرورت مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان و نوجوانان باید از طریق جهاد تبیین از توطئه های دشمنان صیانت شوند

جوانان و نوجوانان باید از طریق جهاد تبیین از توطئه های دشمنان صیانت شوند