مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 17:222022-10-04اجتماعي

پارک چمران کرج میزبان نمایشگاه اسباب بازی می شود


سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز گفت: البرز میزبان نمایشگاه اسباب بازی خواهد شد، این نمایشگاه در پارک چمران کرج به صورت رایگان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهری فلاح، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، امروز در نشست با اصحاب رسانه، گفت: در این نمایشگاه که چهار دوره قبل از آن در استان تهران برگزار شده 60 تولید کننده اسباب بازی و وسایل سرگرمی تولید داخل از 17 استان کشور حضور دارند.

وی اضافه کرد: محصولات تولیدی ارایه شده در این نمایشگاه در حوزه های فکری، آموزشی، بازی های یارانه ای و حسی و حرکتی است.

فلاح با بیان اینکه ورودی علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه رایگان است اظهار کرد: این در حالی است که واحدهای تولیدی شرکت کننده در این نمایشگاه ملزم شدند در کنار معرفی تولیدات خود که ایرانی و بر اساس ارزش های اسلامی و معرفی اسطوره های کشورمان است موضوعات آموزشی را نیز مد نظر داشته باشند.

این مقام مسؤول ادامه داد: محصولات ارایه شده در پنجمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی کاملا از شانزدهم مهرماه در استان البرز آغاز می شود تصریح کرد: بر پایی نمایشگاه عکس با 68 اثر، جشن بادبادک ها، برگزاری جشن قرآن در مدارس ابتدایی استان، اجرای ویژه برنامه های فرهنگی کتابخانه سیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک چمران کرج میزبان نمایشگاه اسباب بازی می شود

پارک چمران کرج میزبان نمایشگاه اسباب بازی می شود