مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 17:122022-10-04اجتماعي

اعلام مهلت ثبت نام دریافت وام اربعین بازنشستگان کشوری


بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری که متقاضی استفاده از تسهیلات 4میلیون تومانی حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی هستند می توانند تا 22مهرماه نسبت به ثبت تقاضای اینترنتی اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس،بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری که متقاضی استفاده از تسهیلات 4میلیون تومانی حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی هستند می توانند تا 22مهرماه نسبت به ثبت تقاضای اینترنتی اقدام کنند.

براساس این اطلاعیه، صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: از تاریخ اول تا 27شهریورماه 1401 در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی حضور یافته و از مرزهای غربی به سمت بقاع متبرکه کربلا و نجف عزیمت کرده اند، می توانند برای ثبت تقاضای اینترنتی استفاده از تسهیلات 4میلیون تومانی سفر اربعین، از صبح روز سه شنبه 12مهرماه تا پایان روز جمعه 22مهرماه 1401 به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی به نشانی sabasrm.

ir مراجعه کنند.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه مربوطه  صفحه نخست گذرنامه  و همچنین  صفحه ممهور به مهر ورود و خروج  خود را که در دوره زمانی اول تا 27شهریورماه 1401 باشد، در بخش مربوطه در این سامانه (نشانی https://www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مهلت ثبت نام دریافت وام اربعین بازنشستگان کشوری

اعلام مهلت ثبت نام دریافت وام اربعین بازنشستگان کشوری