مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 16:522022-10-04دانش

سهم پرداختی دانشجو برای هزینه های غذا اعلام شد


غذاهای دانشجویی در مقایسه با گذشته بسیار باکیفیت تر شده اند، امسال با توجه به تورم و وضعیت اقتصادی تنها 5 درصد از سهمیه غذا را دانشجو می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس  به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور رییس ویژه و متمرکز نیازهای دانشجویان را پاسخ دهد.

این سازمان زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات است و به دانشگاه های که زیر مجموعه این وزارتخانه هستند خدمات ارائه می دهد.

داداش پور با بیان اینکه سازمان امور دانشجویان مجموعه گسترده ای است و به دانشجویان ایرانی و بین الملل خدمات متنوع بسیاری همچون رفاهی و ورزشی ارائه می دهد، اظهار کرد: صندوقی با نام صندوق رفاه دانشجویان وجود دارد که به صورت سالانه مبالغی را به معاونت دانشجویی دانشگاه ها می دهد تا دانشجویان بتوانند از وام دانشجویی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه حدود 12 نوع وام برای دانشجویان در نظر گرفته شده است؛ مطرح کرد: وام دانشجویی، وام شهریه، وام ضروری و وام آموزشی و کمک آموزشی از جمله این وام ها هستند که دانشجویان می توانند از طریق صندوق رفاه دانشجویان از آن استفاده کنند.

معاون وزیر علوم عنوان کرد: سال گذشته حدود 800 میلیارد تومان به وام های دانشجویی اختصاص داده شد که بخشی از آن از طریق قانون بودجه و بخشی دیگر نیز از طریق درآمد اختصاصی صندوق رفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم پرداختی دانشجو برای هزینه های غذا اعلام شد

سهم پرداختی دانشجو برای هزینه های غذا اعلام شد