مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 16:422022-10-04اجتماعي

90 درصد دانش آموزان بازمانده از تحصیل در مناطق کم برخودار ساکن هستند


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر آغاز شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل برای ارائه در آبان ماه گفت: 90 درصد از دانش آموزان بازمانده از تحصیل در مناطق کم برخودار ساکن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی در جلسه کارگروه امور اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه همواره آماری از دانش آموزان بازمانده از تحصیل وجود دارد، اظهار کرد: بازماندن دانش آموزان از تحصیل دلایل مختلفی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان زمان احصای آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل را آبان ماه اعلام و تصریح کرد: این آمار بعد از احصا با دلایل آن ارائه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان بازمانده از تحصیل سال گذشته با نشانی مورد نظر احصا شده است، افزود: مهاجرت، بیماری، ازدواج و فوت از دلایل بازماندن از تحصیل برای دانش آموزان است.

اسماعیلی از جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سال تحصیلی گذشته بعد از شناسایی خبر داد و گفت: 90 درصد از دانش آموزان بازمانده از تحصیل در مناطق کم برخودار ساکن هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد: تلاش های برای شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سال جاری هم آغاز شده که بعد از طبقه بندی ارائه و نسبت به جذب آن ها اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد دانش آموزان بازمانده از تحصیل در مناطق کم برخودار ساکن هستند

90 درصد دانش آموزان بازمانده از تحصیل در مناطق کم برخودار ساکن هستند