مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 16:372022-10-04اجتماعي

شناسایی 104 کودک کار در زنجان


مدیرکل کل بهزیستی استان زنجان مجموع کودکان شناسایی شده که مشمول کودک کار می شوند را 104 کودک اعلام کرد و گفت: منتهی باید متوجه بود که کودکان کار شناسایی شده در استان سرپناه دارند و یا لااقل کودک کاری که خانه نداشته باشد شناسایی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سلمان حسینی در جلسه کارگروه امور اجتماعی استان زنجان با ارائه گزارشی از وضعیت کودکان کار در سطح استان اظهار کرد: کودکان زیر 18 سال که کار می کنند مشمول این آمار می شوند.

مدیرکل کل بهزیستی استان زنجان مجموع کودکان شناسایی شده که مشمول کودک کار می شوند را 104 کودک اعلام و تصریح کرد: منتهی باید متوجه بود که کودکان کار شناسایی شده در استان سرپناه دارند و یا لااقل کودک کاری که خانه نداشته باشد شناسایی نشده است که در این رابطه افرادی که از این موضوع اطلاع دارند باید موارد را با شماره تلفن 123 اطلاع رسانی کنند.

وی با تاکید بر اینکه کودکان کار شناسایی شده طبق فرم هایی در حوزه های مختلف صاحب پرونده می شوند، افزود: یکی از این پرونده ها وضعیت تحصیلی آن ها است که طبق دستورالعمل های کشوری بسیار مهم است و از این لحاظ مورد حمایت قرار می گیرند.

حسینی با تاکید بر تامین لوازم آموزشی مورد نیاز کودکان کار در صورت نیاز ادامه داد: باید متوجه بود که بحث تکدی گری از کودک کار جدا است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 104 کودک کار در زنجان

شناسایی 104 کودک کار در زنجان