مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 15:372022-10-04حوادث

کشته سازی از 78 تا 1401؛ وقتی به بازیکن پرسپولیس هم رحم نکردند


دشمنان و معاندین در فضای حقیقی و رسانه های آن ها در فضای مجازی و رسانه ای سال ها است که در بزنگاه ها و ناآرامی های داخلی ایران از یک روش استفاده می کنند؛ -   *  خودکشی فرد زندانی یا کارگر زنده هپکو در سال 96  مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبری ناگوار را با عنوان خودکشی جوان 24 ساله با نام مصطفی حمیدی در روز 18 دی در اراک منتشر کرد.

  این رسانه ها از نام مصطفی حمیدی مجد 40 ساله که چندین سال است در کارخانه هپکو کار می کرد سوء استفاده کرده و او را به جای جوان 24 ساله با نام مصطفی حمیدی( فرد که خودکشی کرده است) جا زدند و عنوان کردند که فرد مورد نظر از کارگران معترض هپکو و یا همان فعال کارگری بوده و حال توسط نیروهای امنیتی به قتل رسیده است.

  * فردی که در توییتر کشته شدنش را تکذیب کرد در نمونه دیگر،  کاربران ضدانقلاب در شبکه های اجتماعی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، پروژه جدید کشته سازی را به راه انداختند.

نکته جالب توجه این بود که یکی از افراد همین لیست خودش کشته شدنش را در توییتر تکذیب کرد.

  * وقتی به خبرنگار مرحوم روزنامه قدس هم رحم نمی کنند در همین سال رسانه های ضدانقلاب با فوتوشاپ اعلامیه ای را برای یکی از خبرنگارانی که براثر سرطان فوت کرده بود جعل کردند و مدعی شدند وی بر اثر  پرتاب گاز اشک آور و تیرهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته سازی از 78 تا 1401؛ وقتی به بازیکن پرسپولیس هم رحم نکردند

کشته سازی از 78 تا 1401؛ وقتی به بازیکن پرسپولیس هم رحم نکردند