مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 15:222022-10-04سياسي

امروز دفاع از نیروی انتظامی، دفاع از اصل نظام اسلامی است


معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به هجمه بیشمار بر علیه فراجا در فتنه اخیر بر حمایت و پشتیبانی همه جانبه از نیروهای انتظامی تأکید و دفاع از این نیروها را دفاع از اصل نظام عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در گردهمایی ائمه جمعه استان که در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد با گرامیداشت هفته فراجا اظهار داشت: دولت سیزدهم پس از روی کار آمدن مشکلات و مطالبات پاسخ نشده همچون رتبه بندی معلمان، بدهی های سنگین، مشکلات در زمینه تأمین نهاده ها و کالاهای اساسی که از دولت گذشته برجا مانده بود را پیش رو داشت، اما همه این مشکلات را یکی پس از دیگری بدون اینکه یک ریال از شلیک کرده است.

جان نثاری با بیان اینکه، نیروی انتظامی باید مقتدرتر از همیشه در صحنه باشد و با کج روی ها مقابله کند، افزود: ما در کنار برادران نیروی انتظامی هستیم و دست تک تک آن ها را می بوسیم و اجازه نمی دهیم هیچ کس و هیچ گروه خاصی به این افراد بی حرمتی و هتاکی کند.

لازم به ذکر است، در این مراسم تعدادی از مدافعان امنیت و نیروهای مصدوم در حوادث اخیر با اهدای شاخه های گل و هدایا از سوی مسؤولان و ائمه جمعه استان اصفهان مورد تجلیل قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز دفاع از نیروی انتظامی، دفاع از اصل نظام اسلامی است

امروز دفاع از نیروی انتظامی، دفاع از اصل نظام اسلامی است