مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 15:072022-10-04ورزشي

پس از پنج سال «مجموعه ورزشی فدک» بازگشایی می شود


شهردار منطقه8 در بازدید رییس کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، بازگشایی مجموعه ورزشی منطقه را پس از پنج سال خواستار شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 در میزبانی از نرگس معدنی پور عضو و رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و حسین اجاقی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران؛ از دو مجموعه ورزشی خانه ورزش شهر و فدک بازدید کردند.

  در این بازدید ها که با هدف بازگشایی از مجموعه چند منظوره فدک انجام گرفت، تنهایی گفت: این مجموعه با امکانات زمین چمن مصنوعی، استخر، سالن بدنسازی طی پنج سال گذشته غیرفعال بوده و نیازمند تجهیز، تعمیر، مرمت و بازسازی بوده است.

  وی ادامه داد: مدیریت شهری منطقه 8 بازگشایی این مجموعه را با هدف تسهیل استفاده شهروندان از امکانات ورزشی و خدمات دهی این مجموعه را در دستور کار قرار داد که با همکاری های انجام شده توسط سازمان ورزش طی یک سال گذشته تامین اعتبار و در مرحله بعدی با انتخاب پیمانکار مرمت و بازگشایی این مجموعه انجام خواهد شد.

  رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در منطقه 8 گفت: استفاده از پتانسیل های ورزشی مناطق و رفع چالش های مرتبط با این حوزه و به نفع شهر و شهروندان و رفع کمبود سرانه های ورزشی منطقه8 یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از پنج سال «مجموعه ورزشی فدک» بازگشایی می شود

پس از پنج سال «مجموعه ورزشی فدک» بازگشایی می شود