مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 14:572022-10-04سياسي

سرپرست مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری منصوب شد


طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، محمود شمسی پور دهکردی به عنوان سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، با ابلاغ حکمی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری، محمود شمسی پور دهکردی به عنوان سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش عطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا با عنایت به تعهد، تخصص و پشتکار جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه منصوب می شوید.

در ادامه از سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه خواسته شده است، ضمن هماهنگی کامل با دانشگاه، سازمان اورژانس کشور، سازمان های همکار و پشتیبان و برنامه ریزی جهت ارائه خدمات فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی در سوانح عمدی، غیرعمدی و حوادث غیرمترقبه نسبت به تعیین خط مشی ها و برنامه های خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سطح دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری منصوب شد

سرپرست مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری منصوب شد