مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 14:372022-10-04سياسي

استاد دانشگاه: پیشرفت های روزافزون ایران دشمن را دست پاچه کرده است


عبدالرحمان معتمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: نظام فکری که جمهوری اسلامی به دنیا عرضه کرد کاملا مقابل نظام استکباری آمریکایی است، نظامی که کاملا عدالت محور است و دشمن قصد دارد این انقلاب را از خط خارج و نابود کند.

استاد سابق دانشگاه شهرکرد خاطرنشان کرد: زمانی که دشمن شاهد نابودی کشوری به دست خودش باشد سکوت می کند اما زمانی که می بیند کشوری از مسیر خارج نیست و مقتدرانه پیشرفت می کند به دنبال راهی است تا آن کشور را تجزیه کند و اگر اتفاقاتی که در این 40 سال افتاده را بررسی کنیم تلاش برای شکستن اقتدار ایران را مشاهده می کنیم.

وی اظهار داشت: ما در جمهوری اسلامی با کسی دشمنی نمی کنیم بلکه می گوییم آرمان های الهی باید در جامعه پیاده شود، این جامعه می تواند جامعه ما باشد یا در سراسر جهان، پیغام ما آزادی خواهی، ارزش محوری و خدامحوری است و پذیرش این موضوع برای استکبار سخت است.

معتمدی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم افزود: این دولت با قدرت در حال پیشرفت است و این باعث شده دشمنی ها روز به روز بیشتر شود؛ شاکله استکباری اروپا با یک تحریم گاز به هم ریخته اما جمهوری اسلامی چهل سال است با انواع تحریم ها مقابله کرده و روز به روز بر قدرت خود می افزاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه: پیشرفت های روزافزون ایران دشمن را دست پاچه کرده است

استاد دانشگاه: پیشرفت های روزافزون ایران دشمن را دست پاچه کرده است