مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 14:272022-10-04پزشكي

متخلفان حوزه سلامت استان اردبیل به تعزیرات معرفی شدند


دبیر کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: متخلفان حوزه سلامت استان اردبیل، جهت رسیدگی و صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهران آسایشی ظهر امروز در نشست کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: جهت حفظ سلامت، نظارت و برخورد قانونی با تخلفات حوزه سلامت در استان اردبیل تداوم دارد و متخلفان به مراجع ذی ربط جهت بررسی و صدور حکم معرفی می شوند.

وی به بررسی 35 پرونده ارجاعی از معاونت های درمان و غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی در این نشست اشاره کرد و افزود: پرونده های ارجاعی بررسی و جهت رسیدگی و صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ارجاع داده شد.

دبیر کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: عمده ترین تخلفات مورد بررسی در این نشست مربوط به حوزه درمان شامل دریافت خارج از تعرفه مصوب و دخالت افراد فاقد صلاحیت در امر درمان بود.

    آسایشی بیان کرد: در حوزه غذا و دارو نیز تخلفات مربوط به عدم رعایت موارد بهداشتی و نظارت مسؤول فنی در تولید و توزیع مواد غذایی به خصوص در کارخانه های آرد، دخالت عطاری ها در امور درمان، ارائه داروی قاچاق و گران فروشی و فروش داروی تاریخ گذشته در داروخانه ها و تخلفات حوزه عرضه و توزیع تجهیزات پزشکی مورد بحث و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان حوزه سلامت استان اردبیل به تعزیرات معرفی شدند

متخلفان حوزه سلامت استان اردبیل به تعزیرات معرفی شدند