مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 13:472022-10-04اقتصادي

افزایش 58 درصدی مشارکت بانوان ایلامی در اهدای خون


مدیر کل انتقال خون استان ایلام گفت: در 6 ماه نخست سال جاری 553 نفر خانم اهدا خون داشته اند که در قیاس با نیمه اول سال گذشته میزان مشارکت بانوان در اهدای خون 58 درصد افزایش داشته است.

- لیلی عاصم آبادی مدیر کل انتقال خون استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: نیاز به خون و فرآورده های خونی مستمر و همیشگی است و از تمام گروه های خونی خواست نسبت به اهدای خون اهتمام داشته باشند.

وی به پویش ایثار حسینی و اهدای خون آگاهانه اشاره کرد و افزود: با اجرای این پویش از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر سه هزار و 867 نفر برای اهدا خون مراجعه کردند که در مقایسه با ماه های محرم و صفر سال گذشته نشان از رشد 83 درصدی میزان مراجعان اهدای خون دارد.

مدیر کل انتقال خون استان ایلام بیان کرد: در 6 ماه نخست سال جاری 4 هزار و 266 نفر از افراد اهدا کننده مستمر بودند که در مقایسه با 6 ماه نخست سال گذشته نزدیک به 13 درصد افزایش داشته است.

عاصم آبادی از رشد 24 درصدی خون گیری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در 6 ماه نخست سال جاری 10 هزار و 836 نفر برای اهدا خون مراجعه کرده اند که از 9 هزار و 33 نفر واجد شرایط خون گیری شد.

وی در رابطه با اهدا کنندگان خانم تصریح کرد: در این بازه زمانی 553 نفر خانم اهدا خون داشته اند که در قیاس با نیمه اول سال گذشته میزان مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 58 درصدی مشارکت بانوان ایلامی در اهدای خون

افزایش 58 درصدی مشارکت بانوان ایلامی در اهدای خون