مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 13:472022-10-04اقتصادي

اجرای پروژه های بزرگ شهری با استفاده از ظرفیت شهرداری


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اجرای پروژه های بزرگ شهری با استفاده از ظرفیت شهرداری گفت: با استفاده از ظرفیت ها و مدیریت درست منابع مالی شهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، لطف الله فروزنده در جلسه شورای مدیران حوزه معاونت مالی با اشاره به تلاش های بی وقفه مدیریت شهری در بحث مسکن اظهار کرد: امیدوارم با بهره مندی از ظرفیت عمرانی پروژه ها بتوانیم گام های مثبتی بیش از پیش در این خصوص برداریم.

  وی با تاکید بر لزوم ایجاد درآمدهای پایدار عنوان کرد: استفاده از ظرفیت ها و مدیریت درست منابع مالی شهر، مسیر توسعه را شتاب می بخشد.

فروزنده با اشاره به مدیریت هزینه در خزانه گفت: استفاده از ظرفیت بانک شهر و سایر بانک ها، شناسایی منابع درآمدی، بهینه سازی هزینه ها و جلوگیری از اسراف و.

به عنوان مهم ترین برنامه ها و اولویت ها در دستور کار معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران قرار دارد.

معاون شهردار تهران ادامه داد: در چارچوب بررسی ها بایستی مسائل اولویت دار تر مطرح شده و در همه موارد به توسعه پایدار شهر به عنوان محور اصلی تمام پیشنهادات نگریسته شود.

سهم شهروندان در کمک به شهرداری معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه به سهم مهم شهروندان در کمک به شهرداری برای کسب درآمدهای پایدار اشاره و عنوان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های بزرگ شهری با استفاده از ظرفیت شهرداری

اجرای پروژه های بزرگ شهری با استفاده از ظرفیت شهرداری