مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 11:272022-10-04سياسي

اجرای 21 برنامه با رویکرد ایثار و شهادت در سمنان


21 برنامه در راستای پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت در شرکت توزیع برق استان سمنان به اجرا درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ابوالفضل همتی، مشاور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در امور ایثارگران پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فضاسازی و تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، تهیه روزشمار، تنظیم صفحه نخست اتوماسیون اداری مزین به فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون دفاع مقدس، اطلاع رسانی کلیپ های تصویری دفاع مقدس در شبکه پیام رسان داخلی شرکت، تهیه طرح های گرافیکی و رونمایی از یادمان شهدای منتسب به همکاران در طبقه همکف و نمازخانه ساختمان مرکزی این شرکت به عنوان برخی فعالیت های صورت گرفته به شمار می رود.

همتی گفت: برگزاری محفل خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و ارائه خاطره توسط چهار راوی دفاع مقدس، توزیع بسته های فرهنگی و تقدیر از راویان دفاع مقدس هم انجام شد.

مشاور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در امور ایثارگران از اجرای محفل طرح تلاوت نور، تکریم 65 رزمنده پیشکسوت شرکت و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای والامقام با حضور در گلزار شهدای گمنام خبر داد.

همتی به اجرای همایش پیاده روی نکوداشت دفاع مقدس، تجلیل از رزمندگان شاغل، برپایی معظم شهید مجید اخلاقی از شهدای منتسب به همکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 21 برنامه با رویکرد ایثار و شهادت در سمنان

اجرای 21 برنامه با رویکرد ایثار و شهادت در سمنان