مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 11:272022-10-04سياسي

با مهران مدیری در عالم خواب و بیداری


آقای مهران مدیری آیا اطلاع دارد که چه مقدار از اموال مردم در این آشوبگری ها از بین رفته است؟ آیا اصلاً تفاوت بین اعتراض و آشوب را درک می کند یا خیر؟ و در نهایت این که از نظر او، - خبرگزاری فارس، گروه سینما: دنیای خواب، دنیای عجیبی است، از یک طرف عناصر شکل گیری رویا ریشه در گذشته و تجربه های از سرگذرانده شده دارند و از سوی دیگر خواب می تواند به گونه ای پیشگویی آینده باشد.

اما هرچه هست، به طور کلی هر خوابی ریشه در اتفاقات روزمره زندگی شخص خواب بیننده دارد و همچون آلارم ، برخی نکات را به آدم گوشزد می کند.

روانکاوها خواب و رویا را بسیار مهم می دانند، چرا که از طریق آن می توان به مخفی گاه های روان و ذهن انسان پی برد و نزدیک شد.

*داستان خوابی که دیده ام دنیای خواب  واقعا دنیای عجیبی است.

گاهی اوقات چشم آدم را باز می کند و ویژگی تکان دهند ه ای دارد، حالا می گویم چرا.

اما قبل از آن، لازم است به این نکته اشاره کنم که طی روزهای اخیر، اخبار متعددی همراه با فیلم و تصویر از آشوبگری و وحشیگری عده ای تحت عنوان اعتراضات را شنیده ایم و دیده ایم.

حمله به اماکن و اموال عمومی و خصوصی، تخریب محل کسب و کار مردم، ایجاد ترافیک های سنگین و اعصاب خردکن،  بوق زدن های ممتد و پرتکرار وسط شلوغی بزرگراه ها، حمله به اماکن دولتی و انتظامی و نیز برخی اعمال وحشیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مهران مدیری در عالم خواب و بیداری

با مهران مدیری در عالم خواب و بیداری